Tandheelkunde Praktijk Amstelveen  info@tandartsinamstelveen.nl  T. 020 - 345 76 78
NederlandsEnglish

Corona

CORONA update 24 maart 2020

Op deze pagina houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen van het Corona virus en hoe Tandheelkunde Praktijk Amstelveen hier mee omgaat.

Hierbij zal het advies van het RIVM en het ANT / KNMT (beroepsorganisaties) een grote rol spelen.

Wij zullen vanaf dinsdag 17 maart alleen nog spoedeisende behandelingen uitvoeren bij gezonde patiënten (Patiënten zonder klachten die passen bij het Corona virus en die niet in contact zijn geweest met personen met deze klachten).

Heeft een een acute urgente pijnklacht, maar ook ziekteverschijnselen passend bij Corona, meldt u dit dan bij de receptioniste. Er wordt dan overleg gepleegd voor een oplossing.

Spoedeisende behandelingen welke wij behandelen zijn vooralsnog:

acute urgente pijnklachten, tandletsel door trauma, breuk van tand/kies of vulling, losgekomen vullingen/(tijdelijke) kronen, wortelkanaalbehandelingen (ook welke nog afgemaakt moeten worden om herinfectie en onnodig vaak bezoek te voorkomen), het plaatsen van kronen / bruggen / keramiek bij patiënten waarbij tijdelijke voorzieningen geplaatst zijn, grote gaatjes welke niet lang(er) kunnen wachten, loszittende scherpe spalkjes of als u zich om een andere reden zorgen maakt om uw mondgezondheid.

Alle andere afspraken (tot 6 april ) zullen verplaatst worden.
Wij zullen hiervoor telefonisch contact met u opnemen.

Verder werken wij natuurlijk altijd al volgens de hoogste hygiëne eisen welke bij ons vak horen.

Door het Corona virus zullen wij extra maatregelen nemen, zodat de bezoekers (en werknemers) van onze praktijk zich geen zorgen hoeven te maken;

- Wij zullen de bezoekersruimte extra desinfecteren.

- Wij geven GEEN handen.

- Bij binnenkomst en voordat u weggaat vragen wij uw handen te wassen en/of te desinfecteren met de handgel in het witte keukentje naast de wachtkamer.

- Wij vragen u afstand van elkaar te houden (minimaal 1,5m) in de wachtkamer en voor de balie.

- Indien u verschijnselen heeft welke bij het coronavirus passen, dan verzoeken wij u vriendelijk de afspraak tijdig te verzetten.

- Indien u hoest of niest zullen wij u verzoeken de onze praktijk te verlaten.

Wij hebben uw gezondheid als hoogste prioriteit!!

Wij zijn s'ochtends normaal telefonisch bereikbaar op 020-3457678.

In de middag kan het soms zijn dat u wordt doorverwezen naar ons spoedgevallen nummer 0648776671.

Wij hopen op uw begrip,

TEAM TPA